Zwrot i wymiana

Zwrot

Masz prawo odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki - wystarczy, że poinformujesz nas o tym i zwrócisz nieużywany, nowy produkt przed upływem powyższego terminu. Pamiętaj aby do paczki ze zwrotem dołączyć uzupełniony formularz zwrotu, formularz powinieneś otrzymać w pudełku z zamówieniem. 

Możesz zrobić to za pomocą opcji „Szybkie zwroty” (wchodząc na stronę szybkiezwroty.pl) lub odesłać produkt we własnym zakresie. W przypadku skorzystania z opcji „Szybkie zwroty” nie przysługuje Ci zwrot kosztów przesyłki, które zostały poniesione przy opłacie zamówienia.

 

Wymiana

Jeśli zamówiony produkt okazał się mieć nieodpowiedni rozmiar lub chciałabyś/chciałbyś wybrać inny model, wzór, kolor, możesz zgłosić oraz wymienić produkt bez dodatkowych kosztów.

Wystarczy, że odeślesz do nas produkt nieużywany, który chcesz wymienić :) oraz uzupełniony formularz wymiany produktu 

 

UWAGA! Przypominamy, że zamówienia z wszelkimi modyfikacjami medycznymi oraz personalizacją (haft imienny etc.) nie podlegają prawu do zwrotu i wymiany.

 

Jeśli chcesz wymienić/zwrócić produkt odeślij na nasz adres:

  • Zakupiony produkt (nowy, nieużywany)
  • Oryginalne pudełko (prosimy nie przyklejać taśmy/etykiety bezpośrednio na pudełko, prosimy owinąć pudełko folią lub papierem)
  • Dowód zakupu
  • Wypełniony formularz wymiany/zwrotu (dołączony do przesyłki)

 

Wymienione buciki / wkładki odeślemy na nasz koszt (w Polsce). Produkty należy odesłać do wymiany na swój koszt. Jeśli pilnie potrzebujesz nowych butów, po prostu złóż nowe zamówienie, a niepasujące obuwie odeślij w ramach zwrotu w wolnej chwili. Jeśli buciki są za duże, przemyśl, czy nie złożyć nowego zamówienia a buciki zostawić na przyszłość, gdyż za 2-3 miesiące i tak będą potrzebne.

 

Zwroty/wymiany należy wysyłać na adres:

Danielki Ewa Krupińska

ul. Mińska 37B

05-300 Stojadła

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl